پارس سوشال

پارس سوشال - صفحه 2 از 10 - مجله تخصصی شبکه های اجتماعی

محصولات فروشی

آخرین مطالب

151 views بار
برترین کانال ها و پیج های قیمت طلا، سکه و خودرو در شبکه های اجتماعی

برترین کانال ها و پیج های قیمت طلا، سکه و خودرو در شبکه های اجتماعی

با ورود گوشی‌های هوشمند و دسترسی همگانی به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بسیاری از افرادی که در حوزه اقتصادی به ویژه طلا، سکه و خودرو فعالیت می‌کنند اخبار خود را نه صرفاً از طریق رسانه ملی و روزنامه بلکه از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی نیز دنبال و از آخرین اخبار و رویدادهای اقتصادی اطلاع حاصل می‌کنند. به همین دلیل ما در پارس سوشالبا بررسی و آنالیز شبکه‌های اجتماعی پر‌طرفدار بر اساس شاخص‌های مختلف، […]

141 views بار
محبوبیت و عملکرد بانک ملت از نگاه کاربران توییتر  | تحلیل نظرات کاربران توییتر

محبوبیت و عملکرد بانک ملت از نگاه کاربران توییتر  | تحلیل نظرات کاربران توییتر

بازخورد مشتری و بررسی دلایل ایجاد رضایت یا نارضایتی وی در همه‌ی کسب و کارهای آنلاین و آفلاین از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه فضای آنلاین به شدت به کسب و کارها نزدیک شده و همه باید از آنچه در این فضا می‌گذرد آگاه باشند تا بتوانند به بهبود تصویر برند و در نهایت درآمد خود کمک کنند. یکی از راه‌های بررسی نظرات مشتریان بررسی و تحلیل محتواهای تولید شده درباره کسب و کار خود […]

149 views بار
بررسی رضایت کاربران توییتر از اسنپ فود

بررسی رضایت کاربران توییتر از اسنپ فود

اسنپ فود در سال ۱۳۸۸ سفارش اینترنتی غذا را با نام‌های اولیه بدوفود و زودفود برای اولین بار در ایران معرفی کرد. در این مدت این فرهنگ جدید سفارش غذا در میان ایرانیان طرفداران بسیاری پیدا کرد و بنابراین پس از مدتی رقبایی همچون ریحون و چیلیوری نیز در این حوزه وارد میدان شدند. با این وجود امسال پس از ۱۱ سال، اسنپ فود توانسته با حذف کامل رقبای خود بازار ایران را کاملا در […]

118 views بار
مدیریت پیج اینستاگرام و کاربردی ترین راه های درآمد زایی از آن

مدیریت پیج اینستاگرام و کاربردی ترین راه های درآمد زایی از آن

در عصر حاضر، رسانه‌های اجتماعی به عنان ابزارهایی کارآمد و قوی برای تبادل اطلاعات در نظر گرفته می‌شوند. همچنین این رسانه‌ها، اهرمی برتر برای کسب درآمد از فضای مجازی هستند. در بین تمام رسانه‌های اجتماعی موجود از جمله تویيتر، اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، پینترست، ردیت و …..، رسانه اجتماعی اینستاگرام از محبوبیت بالایی برخوردار است و بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است، در نتیجه تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به شکل مفصل و کاربردی، […]

103 views بار
بهترین روش جذب فالوور در اینستاگرام

بهترین روش جذب فالوور در اینستاگرام

این روزها خیلی از ما درصد زیادی از اوقات فراقت‌مان را در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانیم یا حتی یک صفحه در این پلتفرم داریم که به عنوان صفحه شخصی یا برای اهداف تجاری از آن استفاده می‌کنیم. با توجه به رقابتی که در این شبکه اجتماعی وجود دارد، خیلی از افراد همیشه به دنبال راه‌های جذب فالوور در اینستاگرام هستند تا بتوانند نسبت به رقبا دنبال‌کننده بیشتری داشته باشند و در راه رسیدن به […]

145 views بار
انواع اینفلوئنسر ( راهنمای کامل )

انواع اینفلوئنسر ( راهنمای کامل )

این روزها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کلمه اینفلوئنسر را زیاد می‌شنویم. اینفلوئنسر در شبکه‌های مجازی به کاربرانی گفته می‌شود که تعداد فالوور بالا و برخی ویژگی‌های خاص دارند که باعث می‌شود آن‌ها را از سایر کاربران متمایز کند و قدرت نفوذ بالایی در بین مردم داشته باشند، در این مطلب قصد داریم تا نگاهی دقیق به انواع اینفلوئنسر داشته باشیم. اینفلوئنسرها در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند یوتیوب، واتساپ، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و غیره […]

140 views بار
نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ

اگر شما یکی از فعالین حوزه کامپیوتر و الکترونیک باشید، حتماً از برگزاری رویداد الکامپ خبر دارید؛ اما اگر صرفا علاقه‌مند به این حوزه باشید، حتماً زمزمه‌هایی در مورد نمایشگاه الکامپ شنیده‌اید. در هر صورت در ادامه قصد داریم ضمن ارائه یک تعریف کلی از رویداد الکامپ، تاریخ، زمان و مکان برگزاری آن را علام کرده و به بررسی گزارش نمایشگاه الکامپ و آمار نمایشگاه الکامپ، قبل از برگزاری آن بپردازیم. اما قبل از پرداختن […]

147 views بار
رویداد آنلاین یا وبینار چیست؟

رویداد آنلاین یا وبینار چیست؟

امروزه رویدادهای آنلاین (وبینار)  در همه‌جا حضور دارند. در این میان، بسیاری از اشخاص و برندها ترجیح می‌دهند به‌جای برگزاری رویدادهای حضوری به برگزاری رویدادهای آنلاین بپردازند. با وجود اینکه وبینارها یا رویدادهای آنلاین محدودیت‌های خاصی دارند، به‌دلیل داشتن ویژگی‌های مختلف در سال‌های اخیر به محبوبیت بسیار زیادی دست یافته‌اند. این موضوع سبب شده است پلتفرم‌های زیادی برای برگزاری وبینارها به وجود بیایند. با استفاده از پلتفرم‌هایی که برای برگزاری وبینارها وجود دارد، کاربران می‌توانند […]

149 views بار
سوشال منشن چیست؟ آشنایی کامل با مفهوم social mention

سوشال منشن چیست؟ آشنایی کامل با مفهوم social mention

سوشال مدیا مارکتینگ جزء نوین‌ترین روش‌های بازاریابی به شمار می‌رود که به‌دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، بسیاری از کسب‌وکارها از آن استفاده می‌کنند. مزایای سوشال مارکتینگ سبب شده است تا بسیاری از کسب‌وکارها آن را بهترین روش مارکتینگ بدانند و منابع اصلی خود را برای اجرای استراتژی‌های مختلف سوشال مدیا مارکتینگ یا بازاریابی شبکه‌های اجتماعی صرف کنند. با وجود اینکه اهداف سوشال مدیا مارکتینگ با اهداف بازاریابی سنتی کاملاً یکسان است، بازاریابانی که قصد دارند […]

143 views بار
ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینگ چیست؟

در سال‌های اخیر استفاده از ابزارهای دیجیتال برای بازاریابی به‌شدت افزایش یافته است، یکی از مهمترین ابزارهای دیجیتال بدون تردید ایمیل مارکتینگ است. برخلاف گذشته کمتر بازاریابی پیدا می‌شود که برای تبلیغ برندها روش‌های سنتی را در اولویت قرار دهد؛ زیرا استفاده از ابزارهای دیجیتال و روش‌های دیجیتال مارکتینگ سبب می‌شود تا برندها بتوانند با کمترین هزینه ممکن و در سریع‌ترین زمان به برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی بپردازند و به اهداف تجاری خود دست یابند. ابزارهای […]