پارس سوشال آموزش روابط عمومی با محوریت هوش مصنوعی - پارس سوشال

باطن کار روابط عمومی درگیری و هدایت افکار عمومی است و همین موضوع باعث پیچیدگی کار این حوزه می‌شود. با توجه به تغییر دائم رفتار مخاطب هدف این حوزه و سخت تر شدن رصد و پایش بازخوردهای کاربران، ما در پارس سوشالبر این شدیم تا با استفاده از پتانسیل آکادمی پارس سوشالو دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دوره‌ای از جنس دانش به روز و تجربه برگزار کنیم. با کمی دقت به سرفصل ها و مدرسین این دوره این موضوع به صورت کامل برای شما مشخص خواهد شد، ما هم در ادامه سعی میکنیم تا با توضیح مختصری از ویژگی های این دوره و مدرسین شما را در تصمیم گیری کمک کنیم.
* در انتهای دوره گواهی حضور در این دوره توسط دانشکده میدیریت دانشگاه تهران برای شما صادر خواهد شد.

روابط عمومی

چرا باید در این دوره شرکت کنیم؟

دلایل شرکت در این دوره بسیار است و ما برای جلوگیری از زیاده گویی به ۶ مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

۱٫ دانش خود را به روز کنیم : همانطور که در بالا اشاره شد با توجه به پیچیدگی و تغییر روز افزون علم حوزه روابط عمومی، پیشرفت و آموزش دائمی بخشی جداناشدنی از این کار است. پس اگر در حوزه روابط عمومی فعال هستید و یا به حوزه علاقه مندید، این دوره بودن شک بخشی از نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

۲٫ مدرک معتبر از دانشگاه تهران: علاوه بر آموزش ما نیاز به گواهی بر این پیشرفت داریم. گواه اصلی این موضوع بدون شک بهبود عملکرد شما در کارهایتان خواهد بود اما باید توجه داشت گاهی برای مجموعه ای که در آن فعال هستیم و پیشرفت شغلی خودمان نیاز به مدرک معتبری داریم. سوال ما از شما: چه مدرکی جذاب تر و کاراتر از مدرک دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

 

۳٫ مبتنی بودن بر هوش مصنوعی: با توجه به گسترش کانال های ارتباطی کاربران ، افزایش هر روزه مقدار داده های موجود و پچیدگی روز افزون رفتار مخاطبین بدون شک در آینده نزدیک روابط عمومی بدون هوش مصنوعی ممکن نیست پس پیشنهاد میکنیم شما از باقی همکاران خود در این حوزه زودتر وارد این بخش مهم شوید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

۴٫ استفاده از دانش و تجربه دیگران: بدون شک بخش اصلی دانش در هر زمینه‌ای از دل تحقیقات و تجربیات آن حوزه تولید می‌شود. حالا ما از شما میخواهیم که قبل از دیگران در مسیر این علم قرار بگیرید و با اضافه کردن آن‌ها به تجربیات خودتان بهترین بازخورد لازم از کارهایتان را داشته باشید.

۵٫ شبکه سازی با فعالین این حوزه: با توجه به جامعه مخاطب این دوره و زمان های که دربین آموزش‌ها برای شبکه سازی در نظر گرفته شده است، این کارگاه می‌تواند در زمینه‌ی افزایش شبکه‌ی ارتباطی شما بسیار موثر باشد.

۶٫ یک روز از زمان شما را میخواهیم: زمان این کارگاه به شکلی در نظر گرفته شده است که شما مجبور نباشید زمان زیادی را صرف آن کنید. و ما تمام تلاشمان را میکنیم تا بیشترین میزان اطلاعات مورد نیاز شما را در این کارگاه و زمان مشخص شده به شما منتقل کنیم.

روابط عمومی مدرن

 

اگر تصمیم خودتان را برای شرکت در این دوره گرفتید همین حالا با یکی از این راه های ارتباطی اقدام کنید

اما اگر همچنان در تصمیم گیری شک دارید پیشنهاد می‌کنیم با ما در ادامه همراه باشید

در ادامه مطلب باز هم قصد داریم از دلایل شرکت در این دوره به شما بگوییم اما این بار از زاویه مدرسین این دوره!
دوره فعلی سه مدرس دارد که در ادامه به بخشی از دلایل حاضر شدن در این کارگاه با حضور این سه مدرس خواهیم پرداخت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 131 views بار دسته بندی : هوش مصنوعی تاريخ : 24 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.