پارس سوشال ۵ پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان در اینستاگرام - پارس سوشال

رشد و پروش صحیح کودکان به گونه‌ای که استعدادهای آن‌ها به درستی کشف شود و از لحاظ ویژگی‌های شخصیتی نظیر اعتماد به نفس، توانایی حل مساله و … به خوبی ارتقا یایند و همچنین در بزرگسالی بتوانند روابط اجتماعی موثر و سازگاری با محیط داشته باشند، مساله‌ای است که کم و بیش اکثر والدین با آن مواجه هستند. حال متخصصان روانشناسی کودک، با استفاده از امکانات فضای مجازی، نکات آموزنده‌ای را برای تربیت و پرورش کودک و نوجوان، دراختیار والدین قرار می‌دهند.

ما در پارس سوشالبا بررسی و آنالیز صفحات اینستاگرام روانشناسان کودک ، ۵ مورد از برترین پیج‌ها را شناسایی کرده و در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

برترین پیج‌های پرورش کودک و نوجوان در اینستاگرام

۵ رسانه برتر پرورش کودک و نوجوان در اینستاگرام
۵ رسانه برتر پرورش کودک و نوجوان در اینستاگرام

nasle20 (۱

روانشناس این صفحه خانم مینا خلیلی‌فر است. خانم خلیلی‌فر نویسنده مجموعه کتاب‌های تربیت گام به گام فرزند بوده و در این صفحه نکات مهم تربیتی کودک را ارائه می‌دهد. این صفحه با ۱٫۹ میلیون فالور و نرخ مشارکت ۱٫۹۲ درصد توانسته رتبه اول این لیست را کسب کند. این صفحه دارای بیشترین میانگین لایک (۳۶K) در میان صفحات مورد بررسی است.

پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- nasle20
پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- nasle20

Childpsychology (۲

خانم رویا نوری روانشناس این صفحه، نویسنده کتاب‌های هستی و فرزندپروری و دانشجوی دکتری روانشناسی در کالیفرنیا است. خانم نوری عضو انجمن روانشناسی آمریکاست و با برگزاری وبینار‌های مختلف به آموزش نکات روانشناسی می‌پردازد. در این صفحه پست‌های با نکات ارزشمند تربیتی به چشم می‌خورد. این صفحه با ۱ میلیون فالوور و نرخ مشارکت ۲٫۶ درصد توانست رتبه دوم این لیست را کسب کند. این صفحه با ۵۰۹۵ پست دارای بیشترین تعداد پست است.

پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- childpsychology
پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- childpsychology

۳) Ravanshenasie.koodak 

در این صفحه نکات آموزنده تربیتی کودک تحت نظر کارگروه تخصصی روانشناسان کودک ارائه می‌شود. این صفحه با ۶۱۲هزار فالوور و نرخ مشارکت ۴٫۲۳ درصد توانسته رتبه سوم لیست را کسب کند. کمترین تعداد پست منتشر شده در این لیست متعلق به این صفحه است.

پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- ravanshenasie.koodak
پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- ravanshenasie.koodak

Ravanshenasikodakk (۴

روانشناس این پیج خانم ساناز امیری است. در این صفحه نیز نکات مهم تربیت کودک ارائه می‌شود. این صفحه با ۴۸۷ هزار فالور و نرخ مشارکت ۳٫۹۶ توانسته رتبه چهارم این لیست را کسب کند.

پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- ravanshenasikodakk
پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- ravanshenasikodakk

Sorayaalavinezhad (۵

خانم ثریا علوی‌نژاد روانشناس کودک و مدرس دانشگاه تهران است که در صفحه خود با استفاده از مطالب و ویدیوهای مختلف نکات مفید و ارزشمند تربیتی کودک را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. این صفحه با ۴۴۲ هزار فالور و نرخ مشارکت ۴٫۵۳ درصد توانسته رتبه پنجم برترین پیج‌های پرورش کودکان و نوجوانان را کسب کند و از لحاظ نرخ مشارکت بیشترین مقدار لیست (۴٫۵۳ درصد ) را داراست. در میان صفحات معرفی شده در این مقاله تنها خانم علوی‌نژاد با استفاده از ابزار ویدیو به آموزش مطالب تربیتی کودک می‌پردازند.

پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- sorayaalavinezhad
پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- sorayaalavinezhad

بیشتر بخوانید: برترین پیج‌های آموزش و مشاوره روانشناسی

حوزه فعالیت شرکت پارس سوشالچیست؟

شرکت دانش بنیان پارس سوشالدر حوزه‌های مختلف تکنولوژیک همچون پردازش زبان طبیعی، متن کاوی، ارائه سرویس‌های ویژه تحلیل و پردازش متن، ساخت و ایجاد بولتن خبری، هوش تجاری و داده‌کاوی، تحلیل داده‌های حجیم، جمع‌آوری و تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (شامل تلگرام، اینستاگرام، توییتر و وبسایت‌های خبری)، پیاده‌سازی و تولید نرم‌افزارهای سازمانی و طراحی و پیاده‌سازی اپلیکیشن‌های موبایل فعالیت دارد.

پارس سوشالچه محصولات و خدماتی ارائه می‌دهد؟

عمده‌ترین محصولات و خدمات پارس سوشالسامانه روابط عمومی دیتاک، بولتن‌ساز، گزارشات تحلیلی (تصویر چهره، شبکه انتشار محتوا و …)، سکوی هوشمند پردازش داده و تله بات پارس سوشالاست.

محصولات پارس سوشالبرای چه کسب و کارها و سازمان‌هایی مناسب است؟

این محصولات به تصمیم‌گیران و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها در جهت افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها با استفاده از تبدیل داده‌های پراکنده به اطلاعات و دانش موثر و بکارگیری هوش کسب و کار در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند. اصحاب رسانه، روابط عمومی‌ها، فعالین و کسب و کارهای فضای مجازی، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و … می‌توانند برای بهبود کسب و کار خود از این محصولات بهره ببرند.

چگونه می‌توان با پارس سوشالدر ارتباط بود؟

جهت ارتباط سریع با پارس سوشالاز شماره ۰۹۳۶۲۲۷۰۲۴۲ یا لینک زیر استفاده کنید.

[button color=”red” size=”big” link=”https://dataak.com/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%da%a9/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]ارتباط با ما[/button]

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 269 views بار دسته بندی : تحلیل شبکه اجتماعی تاريخ : 18 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.